۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

یک روز تعطیل !

همین دو روز پیش اتفاق افتاد
به من میگه : امروز پیش دانشگاهی تعطیله
من : چه عرض کنم اطلاعی ندارم
میگه : مگه شما پیش دانشگاهی نمی ری
من : نه
میگه : چرا درست رو ول کردی ادامه میدادی
من : با تعجب ، آقا من 5 سال قبل پیش دانشگاهی رو تموم کردم
چند ثانیه ای به من خیره میشود نگاهش را نمیبینم اما سنگینی اش را عجیب حس میکنم
میگه : ماشااله خانم شما چقدر خوب نوجوون موندین !!





+ باید بگم که در اکثر مواقع ما به شدت ذوق زده میشویم اما در آن لحظه عاجزانه می خواستیم دیگر دارنده ی این خصوصیت نباشیم !

++ خداییش راننده تاکسی از این نوع ندیده بودم!

۷ نظر:

ناشناس گفت...

:))
خوبه که ديرتر جوون ميشی، دیرتر پیر میشی...

عمو آلبرت گفت...

عجیبه ها...!...اینقدر خوب موندی یعنی؟!

Universal Emptiness گفت...

قدیم راننده تاکسیا در حد اشاره بهت مطلبی رو میگفتن ، الان ممکنه پیادت کنه یه کتک سیرهم بهت بزنه !

یک مالیخولیایی گفت...

این راننده تاکسی ها کلا موجودات عجیبین!

ناشناس گفت...

تازگیها راننده تاکسی‌ها تشخیص‌های عجیب زیاد دارند!

Mohamad Reza گفت...

فکر کنم ایشون بیشتر دنبال این بودن که ببینن شما چند سالتونه ... شاید نیت خیر داشتن .. :)

Badboy گفت...

خوبه که کمتر از سنت به نظر بیای، وقتی 35،30 سالت شد، اونوقت قدرشو میدونی.

توی سیستم نظردهی وبلاگتون، گزینه Name/Url رو هم فعال کنید.
با تشکر badboy، پنج ساله از وبلاگ :
http://badboyjan.wordpress.com/